Veelgestelde vragen

Vind hier het antwoord op je vragen

Een unieke en snelle manier van inchecken, een veilige en individuele parkeerplaats, moderne en frisse kamers met een correcte uitstraling. Propere badkamers per kamer met de nodige voorzieningen en uiteraard de meest discrete manier om te verblijven.
Neen, dit hoeft & kan niet. Elk van onze daghotels heeft meer dan 20 kamers, vrijgekomen kamers worden meteen gepoetst om deze zo snel mogelijk terug beschikbaar te maken. Voor aankomst kan je even naar de desbetreffende vestiging bellen om na te gaan of er kamers vrij zijn. Zo hoef je nog steeds geen gegevens na te laten of reserveringsformulieren in te vullen.
​Je kan contant betalen met briefjes van 5, 10, 20 of 50 euro. Let wel, de betaalautomaten geven enkel terug in munten. Het is dus zeker aangewezen om gepast te betalen. Briefjes >50 euro worden niet geaccepteerd.
Je kan met Maestro, VISA en Mastercard betalen aan onze betaalautomaten. In de hotels zijn er draagbare kaartterminals voorzien voor deze kaarttypes.
Maximale toegankelijkheid van de garages is 2m00 hoog op 2m70 breed. De garages zijn groot genoeg voor 1 voertuig.
Heel de opbouw van onze vestigingen is voorzien om jouw aankomst, verblijf & vertrek zo discreet mogelijk te doen verlopen. Zo neemt de volledige check-in procedure hoogstens 2 minuten in beslag. Vanaf het moment dat de slagboom opent, rijd je rechtstreeks jouw garage binnen welke automatisch sluit na detectie van jouw voertuig. Zo heb je dus enkel het op- & afrijden van de parkings, hier ontkom je uiteraard nergens aan.
Neen, je kan dit enkel wanneer je het verblijf afsluit. Wanneer je op de check-out knop in de garage drukt, geef je immers het signaal dat de kamer gepoetst mag worden. Uiteraard kan je bij noodgeval of defecte poort, aan het koord trekken van de poortmotor om de poort manueel te openen.
Onze parkings staan onder permanente camerabewaking welke uitsluitend wordt aangewend in geval van diefstal, vandalisme en andere wanpraktijken. Beelden zijn opvraagbaar door de politie.
Je contacteert meteen de receptie of laat een nota/mail na met de aard van beschadiging, tijdstip van verblijf/kamernummer en gewenste wijze van contacteren.
Je kan 1 keer bezoek binnen laten tijdens jouw verblijf, dit bezoek dient zich via de parlofoon aan te melden en kan zich parkeren op onze achtergelegen parkings. De receptie zal jou even opbellen om na te gaan of dit klopt en zal vervolgens het bezoek toegang verschaffen tot jouw garage en kamer. De receptie zal eveneens de poort terug sluiten. Het is niet toegelaten meerdere keren bezoek binnen te laten.
Je vindt op de kamers een menukaart met hierop alle producten, de tijdstippen van de service en het telefoonnummer van de receptie. Tijdens de service-uren kan je met de kamertelefoon bellen naar de receptie om een bestelling te plaatsen. Wanneer je het geld voor deze bestelling in het serviceluik heeft geplaatst, zal je enkele minuten later jouw bestelling hier terugvinden. Bereidingstijd is afhankelijk van het gekozen product.

Niet gevonden wat je zocht?

2023 Carotel. Alle rechten voorbehouden.

Privacybeleid

Algemene voorwaarden

Menu

2023 Carotel. Alle rechten voorbehouden.

Privacybeleid

Algemene voorwaarden